شاخه دانشجویی انجمن رمز ایران در دانشگاه صنعتی شریف

سایت رسمی شاخه دانشجویی انجمن رمز ایران در دانشگاه صنعتی شریف

شاخه دانشجویی انجمن رمز ایران در دانشگاه صنعتی شریف

سایت رسمی شاخه دانشجویی انجمن رمز ایران در دانشگاه صنعتی شریف

  • ۰
  • ۰

در روز دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ نشست سخن‌رانی با عنوان «آشنایی با امنیت اثبات‌پذیر و ایده‌های موجود در آن» برگزار شد. برگه‌های نمایشی این نشست در پایان این گزارش قرار گرفته‌اند.

دکتر محمّدصادق دوستی در این جلسه چیستی امنیّت اثبات‌پذیر را با مثال‌های گوناگون از حوزه‌ی ریاضیات شرح داده و چگونگی کاربرد آن در رمزنگاری را بیان کردند.

عکس ۱

عکس ۲

از جمله‌ی سرخط‌های بیان‌شده در این جلسه می‌توان به اصول رمزنگاری مدرن، چیستی و اهمّیّت مدل‌سازی و اثبات‌های موشکافانه، توجّه به فرض‌های انجام‌شده در هر مساله، پیشگو (اُراکِل) و چگونگی تحویل یک مساله به مساله‌ی دیگر به عنوان پیشگویی برای حل مساله‌ی نخست و رابطه‌ی پروتکلی که دارای امنیّت اثبات‌پذیر است و میزان امنیّت حقیقی آن در عمل اشاره کرد.

عکس ۳

عکس ۴


این سخن‌رانی در سالن خوارزمی (طبقه‌ی ۴) دانشکده‌ی مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد. می‌توانید پیوند بارگیری برگه‌های نمایشی این سخن‌رانی را در پایان این گزارش بیابید.

عکس ۵

عکس ۶


شاخه‌ی دانشجویی از خانم سلیمی و آقایان لاجوردی، حجری، دیوبند و مومنی برای هم‌کاری در برگزاری این برنامه سپاس‌گزاری می‌کند.

پیروز باشید.


برگه‌های نمایشی سخن‌رانی


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی