شاخه دانشجویی انجمن رمز ایران در دانشگاه صنعتی شریف

سایت رسمی شاخه دانشجویی انجمن رمز ایران در دانشگاه صنعتی شریف

شاخه دانشجویی انجمن رمز ایران در دانشگاه صنعتی شریف

سایت رسمی شاخه دانشجویی انجمن رمز ایران در دانشگاه صنعتی شریف

  • ۰
  • ۰

در روز یک‌شنبه ۱۴ آذرماه ۱۳۹۵ نشست «معرفی شاخه‌ی دانشجویی انجمن رمز ایران در دانشگاه صنعتی شریف و انتخابات هشتمین دوره‌ی شورای اجرایی شاخه‌ی دانشجویی» برگزار شد. در این نشست، هر یک از اعضای شورای اجرایی سال گذشته در چند دقیقه به بیان تجربه‌های خود در طی این سال پرداختند و سپس مهندس لاجوردی رییس شورای اجرایی به مرور کارهای انجام‌گرفته در دوره‌های گوناگون شاخه‌ی دانشجویی انجمن رمز در دانشگاه صنعتی شریف و به طور خاص فعالیت‌های شورای اجرایی اخیر پرداختند. از جمله فعالیت‌های شاخص این دوره می‌توان به ارتباط بیشتر با صنعت، برگزاری هشت سخن‌رانی شامل برگزاری نخستین سخن‌رانی ویدیویی شاخه، برگزاری کارگاه آموزشی امنیت داده در رایانش ابری و همچنین تدوین برنامه‌ای برای برگزاری یک مسابقه‌ی دانشجویی اشاره کرد. برای اطّلاع از ریز این مطالب می‌توانید به برگه‌های نمایشی این نشست در پایان این گزارش مراجعه کنید.

پس از معرفی شاخه‌ی دانشجویی و کارهای انجام‌گرفته در سال گذشته، برخی از دانشجوها برای عضویّت در شورای اجرایی جدید نامزد شدند و در سخن‌رانی چند دقیقه‌ای به معرّفی خود پرداختند. سپس با توزیع برگه‌های رای از شرکت‌کننده‌ها خواسته شد تا پنج عضو شورای اجرایی جدید را انتخاب نمایند. برگه‌های رای در همان جلسه جمع‌آوری و شمارش گشت. بر این اساس هشتمین شورای اجرایی شاخه‌ی دانشجویی انجمن رمز ایران در دانشگاه صنعتی شریف با اعضای زیر برای یک سال انتخاب گشت:

  1. آقای امیررضا سارنچه
  2. آقای روزبه سارنچه
  3. آقای مهدی صداقت
  4. آقای صادق عطاری
  5. اقای حسین پیل‌آرام
همچنین آقای رضا کابلی و آقای وحید یوسفی‌پور به عنوان عضو علی‌البدل شورا انتخاب شدند.

نتیجه‌ی رای‌گیری هشتمین دوره‌ی شاخه‌ی دانشجویی

در پایان این نشست با حضور سرکار خانم دکتر اقلیدس از طرف انجمن رمز ایران از پنج عضو شورای اجرایی پیشین، خانم سولماز سلیمی و آقایان امیر محمّدزاده لاجوردی، مسرور حجری، اشکان دیوبند و بهنام مومنی قدردانی شد.

با آرزوی کامیابی شورای اجرایی جدید در انجام برنامه‌های خود برای سال پیش رو و باخبر شدن از فعالیت‌های ایشان از طریق این وب‌گاه،
پیروز باشید.

  • ۹۵/۰۹/۱۹
  • بهنام مومنی

گزارش گردهمایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی