شاخه دانشجویی انجمن رمز ایران در دانشگاه صنعتی شریف

سایت رسمی شاخه دانشجویی انجمن رمز ایران در دانشگاه صنعتی شریف

شاخه دانشجویی انجمن رمز ایران در دانشگاه صنعتی شریف

سایت رسمی شاخه دانشجویی انجمن رمز ایران در دانشگاه صنعتی شریف

  • ۰
  • ۰

شاخه‌ی دانشجویی انجمن رمز ایران در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌کند:

معرفی شاخه‌ی دانشجویی انجمن رمز ایران در دانشگاه صنعتی شریف و

انتخابات هشتمین دوره‌ی شورای اجرایی شاخه‌ی دانشجویی


زمان: یکشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۳:۳۰
مکان:
دانشکده‌ی مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی شریف، طبقه‌ی چهارم، تالار خوارزمی


ورود به دانشگاه شریف:

از آنجا که مخاطب این برنامه (انتخابات شورای اجرایی) تنها دانشجوهای دانشگاه صنعتی شریف هستند، هماهنگی با نگهبانی برای ورود از خارج دانشگاه برای این برنامه انجام نشده است.

چکیده‌ی برنامه‌ی این نشست:
در این نشست شاخه‌ی دانشجویی انجمن رمز ایران در دانشگاه صنعتی شریف به عنوان یک تشکل دانشجویی معرّفی شده و فعّالیّت‌های انجام‌شده توسط آن از جمله فعّالیّت‌های شورای اجرایی اخیر در یک سال گذشته مرور می‌شوند. سپس کسانی که پیش از این نشست آمادگی خود برای نامزدی شورای اجرایی شاخه‌ی دانشجویی را اعلام کرده‌اند معرّفی شده و هر یک از آن‌ها می‌توانند در سخن‌رانی چند دقیقه‌ای به بیان برنامه‌های خود در صورت برگزیده شدن بپردازند. خواهشمندیم نامزدهای محترم تا پیش از آغاز نشست، نام خود را به نشانی رایانامه‌ی «lajevardi در ce.sharif.edu» با عنوان «SBElection» بفرستند و خود را برای سخنرانی یک تا دو دقیقه‌ای در جلسه (در صورت تمایل) آماده نمایند.
در پایان، رای‌گیری برای انتخاب شورای اجرایی جدید انجام شده و رای‌ها هم در همان نشست شمارش و اعلام می‌شوند. همه‌ی دانشجوهای دانشگاه صنعتی شریف می‌توانند در رای‌گیری شرکت کنند و در صورت نیاز در همان جلسه عضو شاخه‌ی دانشجویی نیز بشوند. از مزایای عضویت در شورای اجرایی می‌توان به مواردی همچون آشنایی و ارتباط نزدیک با فعالان و اساتید حوزه‌ی امنیت، کسب تجربه‌ی کار اجرایی و گروهی و افزایش ارتقاء علمی این حوزه اشاره کرد.

  • ۹۵/۰۹/۰۹
  • بهنام مومنی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی